בתגובה לטבח בדאחייה: חזבאללה משבית את חדרי הבקרה בבסיס רמת דוד בפלסטין
"ההתנגדות האסלאמית בלבנון" (חזבאללה) הודיעה ביום שלישי על ביצוע מתקפה אווירית רחבה, שכוונה לעבר בסיס חיל האוויר רמת דוד שבצפון הארץ, זאת בתגובה, לדבריה, ל"תוקפנות הכיבוש" שפגעה באזרחים בפרבר הדאחייה בביירות וביישובים לבנוניים נוספים.
פגיעה במכ"מים ובחדרי בקרה
בהודעת הארגון נמסר כי להק של כטב"מים תוקפים פגע במדויק באתרי מכ"ם ובחדרי הבקרה שבבסיס האווירי. עוד צוין כי הפעולה נועדה, לטענת הארגון, לבלום את הסלמת פעולות ישראל, לאחר הרג עשרות בני אדם והרס תשתיות אזרחיות בלבנון.
מסר התגובה: "לא מידה כנגד מידה"
הארגון הבהיר כי תגובתו כוונה לעבר יעדים צבאיים בלבד, בניגוד לטענתו לפעולות צה"ל הכוללות פגיעה בנשים, בילדים ובמבני מגורים. בהודעה נאמר כי ההגנה על האדמה ועל העם היא "המינימום ההכרחי" כדי למנוע מהאויב להמשיך ביעדיו המסוכנים.
שר הביטחון: אני ונתניהו הורינו לצבא להיערך למניעת השגת נשק גרעיני בידי איראן
שר הביטחון, ישראל כ"ץ, הדגיש ביום שישי את הצורך להבטיח את יכולתה של ישראל לפעול באופן…






