צבא הכיבוש מודיע על השמדת משגר רקטות ותקיפת מבנים צבאיים
צבא הכיבוש הודיע ביום שישי על השמדת משגר רקטות באזור זבדין שבשטח לבנון.
דובר צבא הכיבוש מסר כי משגר זה שימש את חיזבאללה בליל אמש לביצוע מטחי רקטות לעבר ההתנחלות קריית שמונה שבגליל העליון.
בהקשר נוסף, הודיע צבא הכיבוש כי ביצע סדרת תקיפות אוויריות נגד מבנים שלטענתו משמשים את חיזבאללה לצרכים צבאיים ולביצוע תקיפות נגד כוחותיו.
בהודעה הצבאית נמסר כי פעולות אלו מגיעות בתגובה להמשך הירי משטח לבנון, ובמסגרת המאמצים לצמצם את היכולות ההתקפיות של הארגון באזור רצועת הגבול.
שר הביטחון: אני ונתניהו הורינו לצבא להיערך למניעת השגת נשק גרעיני בידי איראן
שר הביטחון, ישראל כ"ץ, הדגיש ביום שישי את הצורך להבטיח את יכולתה של ישראל לפעול באופן…






