מפגיעת פצצת מרגמה: צבא הכיבוש מודיע על מות חייל בדרום לבנון
צבא הכיבוש הודיע ביום שישי על מותו של סמל ראשון נגב דגן, בן 20, מההתנחלות דקל, בעקבות הקרבות העזים בדרום לבנון.
לפי מקורות צבאיים, דגן, ששירת בגדוד 12 של חטיבת גולני, נהרג לאחר שהיחידה שלו הותקפה בירי פצצות מרגמה בידי לוחמי חיזבאללה סמוך לנהר הליטני.
פרטי הפגיעה וכישלון ניסיונות החילוץ
התקרית אירעה סמוך לשעה עשר בלילה, כאשר פצצת מרגמה התפוצצה ליד החייל במהלך פעילות בשטח.
על אף ניסיונות החובשים הצבאיים להעניק לו טיפול מיידי בזירת הפיצוץ, פציעותיו היו קטלניות, והם נאלצו לקבוע את מותו במקום.
לפי הדיווח, דגן הוא החייל השישי שנהרג מאז כניסת הסכם הפסקת האש לתוקף.
נתניהו סופד ל״לוחם גולני״
ראש ממשלת ישראל נתניהו פרסם הודעת אבל על מותו של החייל, והביע צער עמוק על נפילתו בקרבות בדרום לבנון.
נתניהו שיבח את מה שכינה ״גבורתו״ של דגן בהגנה על ישראל, והביע תנחומים למשפחתו. עוד נמסר כי פיקוד הצבא העניק לדגן לאחר מותו דרגת סמל ראשון כהוקרה על שירותו בחטיבה המובחרת.
שר הביטחון: אני ונתניהו הורינו לצבא להיערך למניעת השגת נשק גרעיני בידי איראן
שר הביטחון, ישראל כ"ץ, הדגיש ביום שישי את הצורך להבטיח את יכולתה של ישראל לפעול באופן…






