11 הרוגים בתקיפות של צבא הכיבוש על א־נבטיה, ועקירה המונית בצידון בעקבות איומים בפינוי
11 בני אדם נהרגו, בהם ארבעה סורים ושני פלסטינים, ואחרים נפצעו, כתוצאה מסדרת תקיפות עזות שביצעו מטוסי קרב וכלי טיס בלתי מאוישים ישראליים על יישובים שונים במחוז א־נבטיה בדרום לבנון.
הפגזות זרחן ופעולות הריסה בחיאם
מקור ביטחוני לבנוני מסר כי העיירה “אל־חניה” ספגה הפגזה ארטילרית כבדה של צבא הכיבוש באמצעות פצצות זרחן תבערה, במקביל לפעולות הריסה ופינוי נרחבות שמבצעים כלי רכב של צבא הכיבוש מאז שעות הבוקר המוקדמות במספר נקודות לאורך העיר “אל־חיאם” ובאזור “מרג’עיון”, מה שגרם לנזקים חומריים כבדים לרכוש ציבורי ופרטי.
קרא גם: מקורות לבנוניים: 11 הרוגים, בהם חובש, ו־8 פצועים בטבחי כיבוש מקבילים במחוז צור
גל עקירה כפויה בצידון
בזירה אחרת, יישובים: “ארזי”, “מזרעת כות’ריה אל־רז”, ו“אל־זראריה” המשתייכים למחוז צידון, חוו גל עקירה המוני וכפוי של התושבים, זאת בעקבות אזהרות ואיומים דחופים של צבא הכיבוש שהורו לתושבים לפנות את בתיהם באופן מיידי כהכנה לתקיפתם.
שר הביטחון: אני ונתניהו הורינו לצבא להיערך למניעת השגת נשק גרעיני בידי איראן
שר הביטחון, ישראל כ"ץ, הדגיש ביום שישי את הצורך להבטיח את יכולתה של ישראל לפעול באופן…





